VI Uslovi kupovine
Opis proizvoda
HoneyCraft nastoji da sve naše proizvode i njihovo pakovanje opiše što je tačnije moguće, pa samim tim ne možemo da garantujemo da su svi navedeni podaci u vezi opisa proizvoda 100% tačni, kompletni, pouzdani i bez grešaka. Ako proizvod koji ste kupili u velikoj meri odstupa od podataka koji su navedeni na sajtu možete ga vratiti u nekorišćenom stanju sa kompletnom dokumentacijom koju ste uz njega dobili, a mi ćemo vam vratiti novac.
Cene proizvoda
Cene svih proizvoda navedene na našem sajtu su krajnje cene koje za iste plaćate. HoneyCraft nije obveznik PDV-a, pa samim tim isti ni ne uračunavamo u cenu proizvoda niti to smemo da činimo. HoneyCraft se obavezuje da će prihvatiti svaku cenu po kojoj ste napravili narudžbenicu bez obzira da li se cena proizvoda promenila nakon kreiranja narudžbenice. HoneyCraft ima pravo da otkaže narudžbenicu uz slanje e-maila sa obaveštenjem kupcu ukoliko je došlo do očigledne i grube omaške prilikom postavljanja cene na sajtu, npr. umesto 10.000 dinara je navedena cena 100 dinara, i sl.
U slučaju sniženja cene proizvoda, prikazana je prethodna cena proizvoda koja je precrtana, kao i nova cena koja je važeća.
Cene proizvoda se formiraju i menjaju u skladu sa poslovnom politikom, bez obaveze prethodne najave.
Unos podataka za isporuku
Prilikom potvrde kupovine, kupci moraju uneti tačne podatke za isporuku pošiljke: ime i prezime, adresu, kontakt telefon na kome su dostupni i e-mail.
Svi podaci o kupcima se prikupljaju, čuvaju i obrađuju u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.
Naručivanje proizvoda
Kupac je dužan da proveri Opšte uslove, Uslove korišćenja, a naročito Uslove kupovine u odgovarajućim poglavljima/odeljcima pre svake Narudžbine, jer se promene mogu dogoditi između poseta, a mogu biti i posledica ažuriranja.
Naše proizvode možete naručiti u bilo koje doba dana, svakog dana u nedelji, uključujući i praznike. Ukoliko Vašu naružbinu pošaljete na dan državnog praznika koji je po zakonu neradan dan, subotom nakon 16h ili nedeljom, potvrdu o izvršenoj narudžbini dobićete prvog sledećeg radnog dana. U slučaju tehničkih problema ili tokom zahvata redovnog održavanja, sajt može biti kraći vremenski period nedostupan.
Isporuka proizvoda
Zakonski rok za isporuku proizvoda kupcima iznosi 30 dana, ali po pravilu isti se isporučuju u roku od 2 do 5 radnih dana, računajući od dana potvrde o izvršenoj narudžbini.
Plaćanje
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije.
Kupci plaćanje mogu obaviti na sledeće načine:
- plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja pošiljke (pouzećem) u maksimalnom iznosu do 12.000,00 RSD i/ili
- uplatom na račun HoneyCraft-a bez ograničenja u pogledu maksimalnog iznosa (e-banking ili nalogom u banci / pošti).
Prilikom preuzimanja pošiljke na adresi koja je navedena za isporuku, plaćate kuriru gotovinom. Ova opcija je moguća za iznos porudžbine do 12.000,00 RSD. Troškovi isporuke nisu uključeni u ukupan iznos koji ste dobili na vašu e-mail adresu uz potvrdu porudžbine već se isti plaćaju dodatno kao usluga poštanske odnosno kurirske službe, prema važećem cenovniku POST EXPRESS JP “POŠTA SRBIJE”.
Uplatu na naš račun možete izvršiti uplatom na šalteru banke ili prenosom novca e-banking nalogom. Ako izaberete ovu opciju, dobićete na vašu e–mail adresu instrukcije za uplatu. Predračun u ovom slučaju važi 5 dana i odobrava se tek nakon evidentiranja vaše uplate na našem računu, što u zavisnosti od banke iz koje vršite uplatu i doba dana kada uplaćujete, može potrajati od 1h do 24h. U ovom slučaju, cena isporuke, obračunata prema važećem cenovniku POST EXPRESS JP “POŠTA SRBIJE” će biti uključena u ukupan iznos koji uplaćujete i nema dodatnog plaćanja za troškove isporuke prilikom preuzimanja pošiljke.
Isporuka
Pošiljke isporučujemo u sva mesta u Srbiji preko poštanskih i kurirskih službi.
Troškovi isporuke nisu uračunati u cenu proizvoda, već se isti naplaćuju dodatno na iznos vaše porudžbine po važećem cenovniku POST EXPRESS JP „POŠTA SRBIJE“ .
Maksimalni rok isporuke u skladu sa zakonskom regulativom je 30 dana, međutim za većinu proizvoda uobičajeni rok isporuke je od 2 do 5 radnih dana od potvrde porudžbine. Ukoliko vam je potrebna dodatna potvrda roka isporuke ili želite da odložite isporuku, molimo vas da nas kontaktirate na e-mail: office@honeycraft.rs ili radnim danima od 9:00 do 19:00 na telefon: 063/580-302.
Isporuke se vrše obično u periodu od 8h do 16h u skladu sa rasporedom kurirske službe, pa je potrebno uneti adresu na kojoj je moguć prijem pošiljke u tom periodu, kao i tačan kontakt telefon na kome je dostupna osoba koja će primiti pošiljku.
Obaveštavanje kupaca o nemogućnosti isporuke ili delimičnoj isporuci
U slučaju nemogućnosti isporuke kompletne porudžbine, kada za kompletiranje nedostaju proizvodi u ukupnoj vrednosti manjoj od 25% ukupne vrednosti porudžbenice, kupcu se isporučuje pošiljka sa dostupnim proizvodima, uz umanjenje ukupnog iznosa za cenu proizvoda koji nisu isporučeni, a bez obaveznog prethodnog obaveštavanja kupca o nekompletnosti porudžbine.
U slučaju nemogućnosti isporuke kompletne porudžbine ili dela proizvoda u vrednosti većoj od 25% ukupne vrednosti porudžbine, kao i u slučaju nemogućnosti isporuke pošiljke u roku od 8 dana, kupac se obaveštava što pre, a najdalje u roku od 8 dana, kako bi se uradila eventualna izmena porudžbine, dogovorila delimična isporuka ili uradio otkaz cele porudžbine. Kupac neće moći da bude obavešten ukoliko je prilikom potvrde kupovine uneo pogrešnu e-mail adresu, pogrešan kontakt telefon ili broj telefona koji je duže nedostupan.
Izmena i otkaz porudžbine pre otpreme
Kupci mogu izmeniti ili potpuno otkazati porudžbinu u bilo kom trenutku nakon potvrde porudžbine do trenutka otpreme pošiljke bez bilo kakvih dodatnih troškova. U zavisnosti od pošiljke, vrste isporuke i doba dana kada je porudžbina potvrđena, pošiljka može biti otpremljena u roku od 1h do 72h (u slučaju vikenda), pa je za svaku izmenu ili otkaz najbolje da nas kontaktirate što pre na neki od sledećih načina: e-mailom na office@honeycraft.rs ili telefonom na broj 063/580-302.
Otkaz kupovine nakon otpreme / prijema pošiljke
(Pravo na odustajanje od ugovora o kupovini)
Kupci imaju pravo da otkažu kupovinu u bilo kom trenutku nakon otpreme pošiljke i najdalje do 14 dana od trenutka prijema pošiljke, bez obaveze navođenja razloga i u tom slučaju kupci snose troškove isporuke i povrata proizvoda, kao i trošak umanjenja vrednosti proizvoda u slučaju ako su proizvodi raspakovani iz originalnog pakovanja, u iznosu koji se utvrdi nakon povrata proizvoda. U slučaju kada proizvod nije raspakovan iz originalnog pakovanja, kupac dobija povrat punog iznosa cene vraćenog proizvoda.
Radi ostvarivanja prava na odustajanje od kupovine, bez navođenja razloga, potrebno je da kupac popuni obrazac koji može preuzeti sa sledećeg linka: Izjava o odustanku od ugovora zaključenog na daljinu.
U slučaju otkaza kupovine nakon otpreme pošiljke i nepreuzimanja pošiljke od kurirske službe, kupac snosi troškove isporuke i povrata pošiljke. U zavisnosti od načina plaćanja narudžbine, kupcu se šalje poziv za uplatu. Ukoliko kupac ima neizmirene obaveze, nije moguća isporuka novih narudžbina.
Garancija / saobraznost proizvoda
U skladu sa zakonskom regulativom za sve proizvode važi saobraznost sa namenom u roku od 2 godine od dana kupovine. Za sve ostale proizvode prava kupca usled nesaobraznosti / kvara proizvoda se mogu ostvariti uz dokaz o kupovini (račun).
Reklamacije
Kupci mogu prijaviti reklamacije na broj telefona 063/580-302 ili poslati na e-mail: office@honeycraft.rs, u roku od 3 dana od dana prijema/isporuke pošiljke.
Reklamacije na izostanak isporuke porudžbine u dogovorenom roku, kupci bi trebalo da dostave odmah nakon što je istekao rok od 8 dana ili rok koji je naznačen za isporuku poručenog proizvoda, ako je duži od 8 dana.
Reklamacije na primljenu količinu, odstupanja u vrsti proizvoda od poručenih, eventualna oštećenja ili na kvalitet proizvoda, kupci mogu poslati u roku od 3 dana od prijema paketa.
Potrebno je da reklamacija sadrži: identifikacioni broj porudžbine (broj porudžbine / računa), detaljan opis u čemu se sastoji reklamacija i identifikacione podatke o kupcu (ime i prezime, adresu, e-mail adresu, kontakt telefon, koji su prijavljeni prilikom porudžbine).
HoneyCraft pristupa rešavanju svake reklamacije odmah po prijemu, ali u zavisnosti od sadržaja reklamacije i potrebe da se istraži više činilaca, krajnji rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana od dana prijema reklamacije.
Osnovno načelo kojim se HoneyCraft rukovodi prilikom rešavanja reklamacija je načelo dobrog trgovca koji brine o zadovoljstvu svojih kupaca.
Povraćaj novca
U slučaju vraćanja robe i povraćaja novca kupcu koji je porudžbinu platio u gotovini prilikom isporuke (pouzećem) ili uplatom na račun prodavca, HoneyCraft će povrat novca izvršiti uplatom na tekući račun koji mu kupac dostavi.
Prelazne i završne odredbe
Ovi Opšti uslovi poslovanja primenjuju se od 11. februara 2022.godine.
Izmene i dopune ovih Opštih uslova poslovanja mogu se vršiti isključivo pisanim putem uz prethodno objavljivanje na našem veb sajtu.